1


帶住兩隻小鬼既我,得兩隻手但要照顧四隻小手,所以今次真係影得好少好少相!!! 唔係掛住拖實佢地就係推B車,真係有手都留返黎夾野食啦!!不過唔駛影相反而多左時間同朋友或者親人傾計,都唔係壞事!

唔講啦,去相!!

要讚下Natto先!!因為我唔敢三個人同床,因為怕迫到是但一個,好驚佢地碌左落床我都唔知,所以問屋企人借左張網床放左響廳比Natto訓,而我就同Kori訓房!Natto全程做廳長都無扭計,晚晚自己乖乖訓覺!!

2

由於等我一個人湊仔,屋企既大B車係無可能響香港用到架啦!!臨回港前,去反斗城買左架士的車!!又幾好用wor,就算遇到無電梯既地鐵站,扣上抬落我自己都handle到! ,花左,唔見左又唔肉痛!!旅行一流!!

3

佢地對小露寶係敬而遠之既

4

你睇Kori幾奸,佢覺得計數機好好玩

5


一時糖痴豆

6

一時水溝油

7

玩馬仔

8

初頭仲擔心香港會凍,點知熱到出汁!!

9

一連氣要幫兩個小朋友沖涼真係令我索哂氣

10

 

出街 lu

1112

Natto返香港後愛上左"禁"lift !每次佢都好興奮架!!

13

可以令Natto自動自覺食既一定係好味既野,布丁好味!

141516

有日得到朋友邀約到九龍塘個d高尚住宅區既club house玩!!果然高尚地方係風涼水冷d,佢兩隻野都知道去左好地方!!你睇Kori幾興奮,以為會識到富三代甘款!!

1718

其實我香港本土既同學朋友大多數都未有小朋友,反而外國回流,或者本身響外國住既,好多已經兩個小朋友!可能真係外國生活輕鬆d

19


又見面啦~大頭妹姐姐!!不過因為小丸子病左,緣慳一面!

20  21222324  

是日出TST,好好好多人!!! 行過海旁,以前留過不少腳毛既地方,家下已經變成名店集中地!! x_____x
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()