close

bXz23nfKJ6wfQTcWaX8__A

你睇我個樣殘到哩!!一個人湊仔真係好辛苦!!!

E1zNsxnD2GAnNqwrhEXuVAmC9akF87555ESYEptgqKxw

 

由於差不多兩個幾禮拜無見過爸爸,Kori第一眼見返爸爸居然唔認得佢!!哈哈~~後來好快就相認返啦!!!爸爸掛死佢,係甘攬住錫!!

WIf.r4Pkd7bEeJa1eWD93A  

爸爸返黎,我終於唔駛再驚要一個人抬架B車啦!!

 

原諒我個BLOG 脫期得太過份!!唉~ 奶奶前排做左個手術,暫時唔可以幫我地湊仔,所以我地二對二,忙到一頭煙!!! 不過其實自從Kori出世後,有幾時係唔忙架!!? 我地兩個橕緊,希望過多兩年會好d!!

話說回來,講返我個情人節禮物先!!! 其實我無收到一份實質禮物,不過真係好開心,心好甜!!

其 實我一直好想同埋豆爸爸一齊返香港過年,一家齊齊整整同埋我真係驚自己攪唔掂兩隻野!! 不過因為豆爸爸新年期間要出trip,加上佢唔想將假期用響返香港,寧願去其他地方,因為佢其實麻麻地返香港,話人多車多野又貴哂!! 佢唔想,我都唔想勉強佢!!當我知道我呀娘新年唔響香港時,我真係一額汗,不過自己又任性,所以都係決定要一拖二返香港過年!!

我地兩公 婆每日都有whatsapp,話比對方聽今日做過咩,去左邊,兩隻野點甘!!豆爸爸既business trip大概五日左右,突然響佢出trip 啦屎兩日佢同我講佢公司有急事要派佢去巴黎同倫敦幾日!!我完全無為意,心唸,衰佬唔好到時溝件法國妹就得啦,我仲叫佢去巴黎買macaroon比我做手 信! 自從佢去左倫敦後,大家少左whatsapp,初時以為時差,但佢連平時去外地會post下d風景照上FB都無,我覺得好奇怪但無懷疑,只係有少少嬲佢無 哂聲氣,唔通真係識左個法國妹???!! 隔左好耐佢先whatsapp我一兩句,我都有比少少微言佢!! 之後有個朋友講左d野令我覺得我老公似乎有d plan想surprise我,但我唔肯定!!以為佢可能越洋送禮物比我,點都估唔到個驚喜原來係甘!!!!!!

有一日我約左親戚夜晚去九龍城食thai菜!!當日其實我係一拖二帶佢地出街,不過因為驚九龍城食飯會好迫,於是將Natto交左比佢姨婆湊一晚,我淨帶Kori去食飯!!
個日勁多人,我地又無訂位,於是就響條街等位!!當我同我d親戚吹緊水之際突然有個男人衝過黎錫左我一啖!!!!!!!!!!!我差d想星佢一巴掌之際,一睇原來係我老公!!!!

嘩!!!!大佬呀,駛唔駛甘驚喜呀!!!?? 呢下真係嚇到,因為完完全全係我意料次外!! 第一,我老公不嬲都係實際同理性既人,太浪漫既野佢唔會做,因為佢覺得唔實際!! 第二,我仲有兩日就返悶蛋國啦,點都唔會唸到佢專登飛黎兩日陪我地,太浪費!!

哈哈~~因為太開心關係,當晚我成餐飯都胃痛,完全唔知自己食過咩!!

原 來去倫敦同巴黎都係假既!!本來佢係想trip完之後直接飛返香港既,如果book到位,都有一個禮拜可以留響香港!!但因為book唔到位,要轉三程 機,去左法蘭克福,伊斯坦堡再飛首爾先飛到香港!! 中間佢都有出去各個地方睇睇,仲住左兩晚青年宿舍,過左幾日一個人在途既生活!!佢過有機會叫我幫佢寫返佢今次一人之旅既blog,佢話好特別好值得紀 念!!! 終於經過一整個地球,佢終於到左香港同我地團聚啦!!! 呢份情人節禮物真係我甘多年來收到既最好一份禮物!!!

豆爸爸返黎,我終於可以有餐好飯食,可以行街買野啦!!! 雖然只係得兩日!!!

除左窩心,我無其他野講!!! 多謝你!!! 辛苦哂啦!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()