第一次影o既tummy pics!

當時係10wks﹐Natto應該只得3-4CM﹐所以照片中o既都係假象﹐呀~應該話係真腩肉!由8wks開始﹐ 每晚食完飯﹐我個肚會自動吹脹比真實肚齡多兩個月o既豬腩肉﹐我唸係身體想話比我聽﹐你仲有個BB響肚度﹐唔好駛擔心o甘多啦! 其實真正o既原因係由於懷孕後身體o既hormones改變﹐使腸胃肌肉放鬆﹐令到d腸胃郁得慢左好多﹐所以大肚婆經常出現胃氣脹﹐便秘等等﹐呢一切都係 hormone作怪!


由一開始知道懷孕到9wks前我係一d作嘔作悶o既感覺都無﹐以為自己o甘好彩唔駛嘔啦﹐點知9wks後一去 旅行開始就黎料﹐雖則唔係日日勁嘔﹐仲可以食到野同飲水﹐不過從此失去左對食o既興趣!!大家都知我係隻為食鬼﹐而家無哂食o既衝動lu~勁慘!希望下個 月去日本會好d﹐唔係真係掃興!


就黎四個月啦﹐今日磅重仲係一d都無重到!響黎緊o既幾個月我起碼要重最少25磅呀!! 本來o既減肥計劃變左增肥計劃!!


加油呀!!!我要以吹脹Natto為目標!!最好唔好連自己都吹脹埋就好啦!不過睇怕好難!!

1

Tummy Mommy + 10wks Natto with Fifi & Baba

2

2個半月o既Natto+ 3個月o既媽咪豬腩肉+ 菲菲無限o既肥豬肉

3

有左Natto之後﹐個肚生左好多毛﹐今鋪唔係膽生毛係肚生毛!!

4  

菲菲: 姐姐~你係時候減肥啦﹐以後你d"雞條"比哂我幫你哽左佢啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()