1

Natto好鍾意飛機,成日都話要坐,所以佢好happy!!

2

小朋友上機必備用品,DVD,卡通片

3

Kori 既私家位

4

不過佢成日爬上爬落,睇少眼都唔得

5

Kori都有BB餐盒

6

Natto既兒童餐

78

AIRLINE送比小朋友既紀念品

9


到佢地食哂野,訓哂覺,機艙熄哂燈後我先有飯食!!

10

等轉機期間,嘆左碗拉麵!!!不過佢地成日搶我D麵食,所以一D都唔嘆!!

11

等上飛機返香港

12


我好鍾意呢隻奶茶架,兩倍茶葉個隻好正!!

1314

兩隻小鬼倦極入睡

15  


我好舒服地食左一餐

 

 

 

我地又失蹤一個月!! 心水清既blog 友仔一早知我帶住兩隻小鬼會去得邊oY!! 梗係返娘家啦,不過最攪笑既係,我呀娘不在家! 因為家妹六月master 畢業,為免飛黎飛去,原本唸住十二月回港既老媽子,將留到家妹畢業後先回港,所以我今次都好勇地帶兩小鬼回港,因為自湊兩個既機會好多,好彩仲有老公呀姨 們幫幫忙!

無計,十幾年無返香港過年,好想佢地細個時返一次,等我過下新年癮!不過呢個trip 由於太忙湊仔,居然成為我有史以來食得最少,買得最少既回家trip!!
本 以為三個禮拜大把時間,plan 好一大堆想做想食既野,例如買送返屋企煮餐住家飯,去老麥食黑椒漢堡,食彩虹蛋糕,去文華high tea, 行街買衫(買左少少啦), 食賀年食品,年糕蘿蔔糕一舊都無食!雖然係咁,但我都好開心,因為我今次多左機會同親人相聚時間,仲帶左佢地兩個返鄉下見一d 好難得會見到既親人!! 而我更加受惠於今次既忙碌之旅,瘦左好幾磅,見返久違既"腰 小姐"   都算係意外收穫!!!仲收到一份好驚喜既情人節禮物,好開心!!遲D再同大家分享!!!

其實一拖二坐飛機比我想像中易!!如果小朋友乖乖 地,會訓覺又坐定定既話,同平時自己坐飛機都無咩分別!! 我地check in時已同airline 講左我要人幫忙轉機同拎行李,所以一落機就會有地勤幫我咩backpack(不過我婉拒左佢既好意,因為唔好意思要一個仲瘦過我既空姐姐姐幫我咩個十磅有 多既backpack!! ),姐姐會幫手拖Natto帶我地去轉機既閘口!到港時又係全程有人"旁"住我地三個兼幫手拎埋行李出閘,make sure我地有人接濟先走!!! 我今次搭日本航空公司,服務好細心,所以就算要轉機,我都唔擔心!!



大家係咪都過左一個快樂新年呢? 我地一家祝各位蛇年大吉,開開心心,最緊要身體健康!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()