close

4


一歲生日,又點少得個得意蛋糕呢

5678

家中少少佈置

9

辛苦爸爸當日企足全日做我地大廚!!

10

 

爸爸好錫Kori架,因為Kori成日電到佢暈!!

1112

Happy Birthday ~~ Our sweetheart!!!

13

14  

玩具多到成個Toy R Us o甘!!多謝哂各位叔叔姨姨姐姐o既禮物

 

Kori 快一歲啦!為左唔大細超,我地響屋企舉行左一個小型party,請左朋友仔同埋佢地o既小朋友黎BBQ!!

原來我個女已經一 歲啦,真係好快!! 可能係湊兩個小朋友太忙o既關係,我對Kori o既成長日程比當年Natto o既懞糊,Kori有d成長里程碑都唔覺唔覺發生左!!哈哈!!佢而家雖然仲未識行,但已經可以扶住物件行來行去!! 性格比哥哥開朗,但亦好有脾氣,自我中心好強,好多時都係"I want what I want and Iwant it now o既性格!!相信會比Natto難教,但聰明醒目又識睇人眉頭眼額,好識tum人!有時會走埋黎,無啦啦攬住你錫你一啖!!!我對佢係又愛又恨o既!!! 食野亦叻過哥哥,雖然未至於為食,但起碼食得快過哥哥,暫時都無咩唔鍾意食!!

我地同佢開生日會,佢好happy呀!!一大班人圍住佢唱生日歌,佢不知幾開心,一個enjoy樣,好似知道佢今日係主角o甘!!

一歲啦!!!希望你聽聽話話,健健康康,做個開心人就夠架啦!! 爸爸媽媽永遠都會守護你同哥哥~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()