close

1


X'mas 2010

 

2

X'mas 2011

3

X'mas 2012

 

 

 

末日後o既大家好嗎?

由我地響日本返黎開始,Natto同Kori就發高燒發足成個禮拜,之後開始咳咳咳,跟住到我地兩老病埋!!!好返又再病,斷斷續續,到而家都未完全好返!!!

我真係好希望2012年快D過去,因為今年真係太eventful啦!!! 由年頭病到年尾真係一件好慘o既事,醫院都入過幾次!!!!唉~又話我今年係好年!!! 我唔會再信架啦!!!嘿!!!

又一年啦!! 我們o既聖誕合照就黎迫到見唔到棵聖誕樹啦!!! 今年係充滿挑戰o既一年,充滿著哭聲與笑聲!! 雖然樣子越來越殘,黑眼圈就黎跌出塊面,但慶幸o既係我地兩個仍然能夠著得返兩年前第一張聖誕合照時著o既衫,中年發福仲未來臨^^ 唔知我兩個小鬼仲會肯同我地影多幾多年聖誕合照呢!?

Merry Christmas and Happy New Year to everyone ^V^


blog友仔,好對唔住,我成日都唔回你地d留言,一有時間,我盡力!!我d遊記,good luck to me!!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()