close

我屋企響我心目中暫時仲係四星級的家﹐因為仲有好多野可以改良同花心思﹐不過暫時未有$$!大除夕夜我去左朋友仔o既五星級的家倒數﹐呢個先係真正o既五星級的家﹐靚到成個酒店resort o甘!!好彩我地都住得近﹐可以成日去五星級的家痴餐啦!!嘩哈哈!~~

是夜我就負責左甜品部份﹐整左Creme Brulee﹐ 薑汁Souffle同埋Strawberry cheese cake!只可惜病到無哂味覺﹐好唔好味都唔知﹐不過大家都比面話好好味!!由於太忙o既關係﹐忘記左creme brulee~x_x響度要鳴謝我親愛的幫我磨薑汁﹐辛苦哂!!


雖然出街倒數熱鬧d﹐不過我都係鍾意響屋企大班朋友嘻嘻哈哈飲飲食食地過﹐年紀大左唔係好襟迫啦!

1234

室內簡單雅緻

5

呢個無敵大廚房令人整野食時都開心D

67

後yard大到哩!

 

8

9

!牆上o既植物全部都係真花﹐花左朋友仔唔少心機!

1011

開餐啦!!!又牛扒又帶子又雞翼又生蠔又ABCDE﹐攪到我喉嚨死左!

12

13

準備磨薑汁!!

14

親愛的見我姐手姐腳於是睇唔過眼地出手相助:P製作梳乎厘中

15

BB班的Strawberry Cheese Cake

1617

唔明點解次次我D梳乎厘都會爆開個十字

18

飯後啡+甜品=人生一大樂事!

19

準備倒數

20  

零時零分+朋友仔s(嚴格黎講係Uncles們)+香檳+大電視+New York o既Time Square=HAPPY 2010

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()