close

15


第一天上學的情況

16

最愛Sand box但我最憎,因為成日帶一大堆沙返屋企!

171819

第一個Halloween parade

20  

第一次聖誕獻唱,全程呆苦木雞!!哈哈~

 

 

我的過期blog真係OUT都不得了!!!救命呀!!!我都唔知寫咩好啦!!! 太多野想記,但太少時間!!!

OUT都要講,因為係重要野!!! 講返咸豐年前,當時Natto正正過左兩歲生日,佢既返學生涯就開始了!!! 其實兩歲人仔真係好細,本來唔想甘早送佢返學,但係基於佢性格比較怕羞又細膽,咩都驚一餐,所以我地決定比佢早D適應群體生活,希望佢可以大膽DD!!

悶蛋國呢邊無香港甘大壓力,由細同人爭到大,搵學校唔駛通宵排隊拎申請表,唔駛爸爸媽媽都要去interview!!呢邊只要學校有位,小朋友鍾意學校環境就可以入學!!
當 然好學校通常多人讀,所以有waiting list,收費亦唔平!! 悶蛋國雖然福利好,但對於我地呢d中產家庭黎講,完全受惠唔到!!! 不過好彩佢地由幼稚園開始就會有免費教育,一直讀到中學都唔駛錢,所以都係肉痛呢一兩年學前班!! 但係好多正或學前班(pre-school)都要求小朋友要介哂片同埋超過兩歲半先可以入讀,所以我地心儀既學校仲未入得,於是我地幫佢搵左一間可以幫佢 介埋片既學校,雖然呢間唔係我地理想學校,不過讀住先啦!! 開頭梗係喊到九彩,不過大概兩個禮拜就完全適應學校生活唔再喊啦!!

學校亦會因應唔同節日攪唔同既活動,所以都叫做比佢見識下!! 小朋友喜歡模枋,見到同學仔去廁所peepee,自自然然跟住做!!唔駛一個月Natto已經成功介左片,比起我地教佢有效率一百倍!!

有 時候見到/聽到香港有d朋友仔好刻意要小朋友用英文對答生活總係覺得唔知點甘,明明生活響一個講中文既地方,但偏偏要識英文多過中文!!好明白識多種語言 係好,不過唔需要太刻意!! 童年好短暫,學多學少其實都唔太重要,快樂最緊要!!  正如我地呢邊一定唔驚小朋友唔識英文,反而擔心佢地唔識中文多d,但我地都無刻意一定要佢學中文,但求佢識講識聽就算啦!!佢生活響一個講英文既地方,你 強迫佢每日學生字,睇中文書有咩用!返到學校同同學咪又係講英文,日常生活又要講英文,活學活用,唔用就會忘記(好似早年學既日文,通通比返老師)所以迫 都迫唔黎,自然學習,如果佢大個有興趣學中文,我一定教佢!!!

我好興幸自己可以選擇一個比較少生活壓力既地方比佢地生活,起碼童年可以輕鬆點,因為我仍然記得細個成日因為做唔哂功課而喊,好驚默書等等!! 人大左,Long term memory總係比short term既好!! !  希望佢地既童年記憶都係快樂既!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()