唔知點解早兩個禮拜開始突然厭食,無哂胃口!! 我對之非常擔心,因為體重上上落落,唔多理想~ 上個禮拜睇醫生,Natto有大概四磅五安士,雖然都標準,但係以前佢係通常都會比預產期大隻少少,攪到我好內疚,覺得自己無比飽飯佢食!!

我唸由於Natto越來越大隻,頂住個胃,又令我腰痛加劇,唔想郁動,所以連胃口都無埋!! 仲有六個禮拜jar,我真係夾硬都要迫自己食多D!!

最近我亦開始有痛o既假宮縮啦,其實過左今個禮拜之後就算Natto早產都唔會太大問題,但係我地都想佢響我個肚裡面住耐D!

各位準媽媽加油加油!!!做媽媽真係not easy架~
arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()