close

今日屋企居然黎左隻自來狗﹐走左入我地個車房度唔肯走!呀妹見佢又唔污糟﹐唔似流浪狗﹐不過身上就無狗牌﹐可能係有人 養但係走失左!!佢個樣睇落去似芝娃娃﹐好瘦﹐好似一隻鹿o甘﹐所以我地幫佢改左個名叫做小鹿!由於動物協會已經關左門﹐所以我地就收留佢一晚﹐等第二日 先送去shelter!!其實小鹿都算乖﹐不過好"痴"人﹐一見唔到你就會喊﹐又吠﹐同我地隻菲菲相比差得遠﹐我家菲菲係一隻Mr COOL黎﹐唔多蘇人架!!由於唔知小鹿有無病﹐所以夜晚只可以比佢響客廁o訓﹐攪到佢喊左成晚﹐因為佢見唔到人﹐唔知係驚定咩﹐發出好悽厲o既聲音﹐好 似好可憐o甘!!而菲菲初頭都無蘇到小鹿﹐不過小鹿係o甘用尾"發"到菲菲塊面﹐攪到佢火都黎埋﹐終於忍唔住追住小鹿黎吠﹐得把聲﹐扮哂大佬o甘好攪 笑!!


第二日小鹿就送左去shelter 啦﹐希望佢主人快d搵返佢啦!!

 F4EP1_EOkjkcMJGi3mvNYgto4Ojze9WJP98VB2mOyugQkDLzRIDuElID7Q1hmLAQUwPiIslXogYfb8rfyNx4o8TA

小鹿

 

iCEcNfw.6xvRpWQtH1u6MA  

FiFi : 咪過黎呀你!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()