f.6MVrxeyaYNzJJksNEyMQ

燒到口腫面腫既陰公豬

 

Hp3hvTI1YcrKgIEwbWn_Uw

第一次入ER,由於太高燒,所以護士要Natto除淨片片!!

erXqAz6DPS5v2dFMQ2EU2w  

可惡既玫瑰疹

 

自從有左兩個小朋友後,發覺可以每日update個blog已經係無可能既事! 照顧兩個小朋友真係有如返兩份full time,特別係佢地病既時候!! 我盡我所能,希望個blog唔會有摺埋既一日啦!!

呢 兩個月,我屋企一定係有粒病星!! 我地由回歸後開始全家相繼病倒~終於到大家好返後無耐,Natto又再病過,今次仲病到我地一個星期內帶佢入急症室兩次!! 唉~我甘大個人,隨左生仔入廠同返工外,都極少踏足醫院架! 有小朋友後出入醫院機會應該會大增,希望我地唔會變成常客!!


上禮拜一開始,Natto開始發燒!初頭以為佢出牙仔,發一陣就會無事,點知足足燒左四日,仲要有幾次高燒到104。5度!!! 我雖然係護士,但係兒科我唔在行,加上
又係新手媽媽,見到個仔燒到104。5度真係嚇到鼻哥窿都無肉!! 而且Natto更加開始燒到呆呆滯滯,仲嘔肚大作,雖然我知道可能都係一般流感,但燒到甘高為安全
起見都係帶佢入急症check下! 一如所料,醫生話佢係病毒流感,無葯食,只能食退燒葯! OK,我都估到係甘架啦! 不過屋企人擔心,去急症等幾個鐘求知安心啦!

點知返到屋企一直食退燒葯都唔退到燒,仲高燒左,加上Natto又開始嘔同肚痾,今次輪到我堅擔心!因為驚佢會脫水(小朋友身體面積比較細,又痾又嘔好大機會會脫
水) 所以又帶多佢去一次急症!今次醫生又係話病毒感染,除左退燒葯又係無咩可以做!! 我擔心佢高燒甘多日可能會係腦炎,問醫生駛唔駛驗血,醫生話唔駛!佢見我有d緊張,為左安撫我呢個緊張媽媽,都開埋對痛毒無咩用既抗生素比我,等我唔駛再問長問短!!

返 到屋企,可憐既Natto 又繼續肚痾,痾到Patpat都紅哂,每次換片都喊到拆天,連坐都要側身坐,簡直火燒後籣!! 不過發燒既情況好左,開始退燒啦! 終於兇手蒲頭啦!!!! Natto全身出左好多細粒粒既紅疹,原來係玫瑰疹!!! 仲以為玫瑰疹係出響歲半以下既小朋友,原來大至五歲既都有機會感染!

攻瑰疹通常最初都係高燒(>103度)3-4日後,突然退燒 後就開始出疹!! 小朋友可能會出發流感徵狀,好似上呼吸道感染,輕微肚痾同嘔肚,無胃口又好易發脾氣等! 基本上紅疹出左黎就代表就快好返!除左控制發燒之外都無咩可以做到,因為玫瑰疹係由病毒引起,食消炎葯都無用! 唯一可以做既就係防止BB因為痾嘔同食慾不振而造成既脫水現象! 最好比BB專用既電解質飲料(好似大人既保礦力既飲品) 同埋如果BB仲係痾嘔就暫停飲奶先!!

唉~~小朋友病左,真係全家都無覺好訓!!! 我而家擔心Natto會傳染比Kori,到時Natto好返又到Kori病,我就真係唔駛減肥都會瘦!! 大家祝我好運啦~~如果有一排唔見我蒲頭,我應該都係領左野架啦!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()