1


Thank You Guys~~

2

 

3

睇下菲菲個驚嚇樣!!!!!!!

45

呢度只係一小部份食物

6

同事們睇緊我地o既結婚照(睇下菲菲,hahaha!!!)

7

Group pic 1

8

回禮小禮物:我地o既愛情結晶攪攪捧+甜到入心蜜糖樽

 

9

 

10

Group pic #2A

11


Baby Shower Game

12

估下我個肚又幾大有獎問答遊戲

13

有朋友仔估我肚圍46吋!!!!有o甘大咩?

14

再估下我而家有幾重

15

Group pic 2B

q9WOoqyS3nZGHAhBfRvfFA  

最後一round朋友仔~

16

Natto 的禮物堆

 

17


最後我地兩小口黎個合照,我地要做爸爸媽媽啦!!

18  

菲菲亦"支力"到無哂力

 

攪Baby Shower有如結婚一樣,攪足全日,招呼朋友"淋淋岑岑",一樣係無啖好食! 不過見到一大班朋友黎分享我地有BBo既喜悅,咩都抵返哂!!! 而幸福o既Natto亦收到好多禮物,真係多謝哂各方好友!!

我 地為左一日請哂所有朋友同事,但又唔想一個時段大多人,有D唔識又唔知點o甘,好似去飲時搭"木台" o甘,所以全日流水作業式地分左三個時段,一次請十零個朋友仔! 雖然我地屋企都唔細,不過都幾乎迫爆,所以有D響屋內玩,有D就出露台燒野食!! 因為太忙碌,所以都無影低室外o既戰況!!哈哈~ 我地叫左好多到會,結果如我老公所料,食唔哂好多呀!!!!!!!我唸我地要響屋企食足一個禮拜,所以大家如果攪party,真係預少好過預多,唔係真係好慘烈!!!

而菲菲可能從未見過o甘多鬼佬,當我老公D同事黎時吠到收唔到聲,從來都未見過佢o甘吠架,真係未見過世面!!!吠左一大輪就匿埋響"木台"底唔出黎!!!到夜晚另一班朋友帶左好多小朋友黎,又係吠到收唔到聲!!!我唸都係從未見過o甘多細佬仔,嚇親!!! 哈哈~~

終於Natto o既Baby Shower由中午12點攪到夜晚12點,曲終人散!!我地兩小口就開始執野,執到兩點!!終於終於可以o訓啦!!! 開心但"支力"爆既一日!!!多謝哂各位!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()