熱浪侵襲全球,悶蛋國都一樣熱到發顛! 我日日陀住另一個人仔,代謝快左,個人就更加熱上加熱!!

終於忍唔住要玩水啦! 我地買左個雞雞地o既小水池,唸住比菲菲玩下水降降溫,順便幫佢洗白白! 但點知買到返屋企先知個pump唔係好work,o甘點呀?Natto BaBa話用口吹!!!!o下!我唸吹到爆肺都未吹脹! 後來問朋友仔借左個吹氣球仔既opump, 勉強可以駁埋個大pump,都吹到我地氣咳先攪掂!!真係未玩先謝!!

菲菲對呢個藍色小水池充滿好奇,仲坐左入去嘆世界! o甘開心全因為我地仲未入水~~ 一入滿水放隻小鬼入去佢就嚇到飛起,發狂o甘跳出水池逃跑!!好似捉雞仔o甘捉佢!一抱返佢入去又跳出黎,笑死我地!!! 無錯!!我呢隻怕死鬼菲菲係忌水架!!後來我地要用大毛巾"cool"住佢唔比佢跳出黎!可能反抗到無力,最終到都就範,留返響個水池仔! 而我地亦比佢攪到由頭濕到落底橫,最後我直頭跳埋入水池玩啦!

呢一晚大家都好累,菲菲得返半條狗命!!我都好唔得去邊..........好似跑完馬拉松o甘,散哂!!!一拍兩散,嘩哈哈~~

1

菲菲: 好野~~有得出露台玩!!!!YEAH!!

2


逃跑中的菲菲

3

被困的菲

4

你走唔甩架啦!!

5

洗白白

 

6

 

7

驚到佢死攬住我!!

8  

怕死鬼!!下次同Natto玩唔同你玩!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()