終於報左要生之前最後一班產前班!! 其 實產前班o既野對我黎講都已經唔陌生,因為我o既工作就係教我D媽媽點樣Push點樣生BB! 至於產前班o既重點課程Lamaze, 我亦略知一二,不過就唔熟因為以前返學無詳細學過! 呢次上產前班主要係想比honey對生BB有基本概念,唔好到時成個呀呆o甘,或者嚇到暈低!!

其 實產前班有無用呢??哈哈~我返工o甘耐,只係見過極少數媽媽有用產前班教過o既方法,而且大部份都係外國媽媽!中國媽媽真係唔多覺有學已致用! 或者到你生仔時己經緊張到咩都唔記得,痛到咩都唔想理,仲莫講話記得導師教過你D咩~ 不過上一上堂,有個概念總好過咩都唔知!! 媽媽之所以會緊張,就係唔知下一步會發生D咩事!!
未知數=恐懼!!

我絕對鼓勵準媽媽們帶埋爸爸一齊去上下產前班! 學下massage,呼吸法等等!!

而我第一堂o既產前班全程睇Video, 我老公話超昆水!!! 哈哈~

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()