自從提早放產假後,好似無咩再講過產房野! 早兩日睇到一個媽咪o既生產日記,令我有感而發!原來好多媽媽都好怕/好憎比醫生/護士內診(檢查子宮頸開左幾多)! 話痛到想打人,哈哈~~

o甘到底D護士/醫生伸隻手入去係摸咩呢? 點解會知開左幾多呢?

我記得我初入行時對內診都摸不著頭腦!只記第一次幫病人檢查時伸手入摸到o既只係一pat肉,邊度係子宮頸都未肯定! 內診呢家野真係要靠經驗,摸得多就自然會掌握到!!


其 實子宮係好似一個倒轉o既沙田柚o甘,個柚頂就係子宮頸啦!想像一下響沙田柚個頂挖少少窿,穿過子宮頸就會到子宮,即係BBo既大宅! 響臨盆時,身體會分泌hormone (oxytocin)令子宮regular o甘收縮,呢D收縮會令本來又硬又長o既子宮頸變薄同縮短!  大家再想像下一個未開o既子宮頸就好似你"Do"長個咀,而一個全開o既子宮頸就好似你張大個咀大笑o甘!! 好抽象架!! 有D新仔護士唔識摸,有時會將全開o既子宮頸當做無開,結果醫生趕唔切黎就生左!好彩我都未試過o甘烏龍!基本上內診係用食指同中指檢查!如果一隻手指督 到入子宮頸就即係開左1cm! 兩隻手指可以打開到盡就係5-6cm! 如果己經摸唔到子宮頸就係全開10cm可以生得啦!

至 於點解內診會o甘痛?其實如果你醫生溫柔D,唔係一野就伸入去摷野o甘,應該唔會太痛o既!除非你天生子宮頸勁高,BB頭仔未落黎,或者陰道超窄,o甘我 地就要用D力伸入D檢查啦! 有時真係伸哂成半隻手都摸唔到子宮頸!通常肥媽媽比較難檢查,可能肉比較多,"阻滯"會多D! 不過媽媽心理作用都好大影響,太驚太唔放鬆我地都好難摸到子宮頸,一摸唔到就要再伸入D,一定會痛D! 好多媽媽緊張得滯,好鍾意一檢查就夾實隻腳,o甘其實係好難檢查架!有D直頭手都未伸入去,掂到外陰已經叫定先!

教教大家一個方法啦! 內診前,將兩隻腳屈起,好似青蛙腳o甘,然後放鬆雙腳,let them fall 到真係檢查時深呼吸,包保無o甘痛!上次作早產時,醫生都有幫我檢查,係唔舒服架啦!不過你越反抗就會越痛!! 萬試萬靈!!

同 埋平時我地係好少無拿拿檢查你子宮頸!通常係入院時,穿水後,BB心跳有變或者係生得o個陣先會檢查!!好多媽媽成日好心急想知自己開左幾多,幾時生得, 成日問住護士幾時會再檢查!其實檢查得多都唔係o甘好,因為會容易引起發炎,特別係穿水之後,如無必要我地都唔會檢查架!因為包住BB既羊膜已經穿左啦, 即係話外面o既細菌會好容易感染到BB! 之所以點解穿左水之後24個鐘頭就要生,係因為唔想BB受到感染!

希望各位準媽媽都會遇到個"溫柔"o既醫生/護士啦!

!hHGt4wK4zPFfZ2DxNGAQnA

呢個圖清楚顯示比大家睇,護士係摸邊樹,唔係隨便摸蜆架!!哈~

http://www.femcap.com/femcap-protocol.php

RT83wPMw6m5ONfmw05gDaA  

http://pregnancy.about.com/od/childbirthclasse1/ss/cbeclass2_2.htm

Effacement係指子宮頸開到有幾薄~0%就係好似"do"起o既孖潤腸o甘~~
100%就係紙o甘薄啦!但係有時子宮頸可以係100% efface但又未全開,即係仲未生得!要開到10cm又100% efface 先見可以生得!!仲要睇埋BB頭仔夠唔夠落,如果仲係高,即使全開全薄都係未生得!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()