星期五晚拎左我D芒果布甸去奶奶屋企分甘同味,大家都話好味!!YEAH!!!大成功!!~~

我自己覺得用芒果汁整o既果然無用布甸粉整o既o甘"人造芒果味"!!係就係要花D時間去打芒果汁,不過都值得o既~ 同埋我覺得如果買到甜芒果就唔駛加練奶啦,如果唔係會比較甜,我覺得唔落練奶會剛好!!大家不妨試試,簡單又好味!!

12

Fresh mango pudding^^

同場加映: 我未ready做爸爸架!!

我地租客個BB仔8個月大啦~呢日我地去幫佢地整電視時,B仔係o甘抱住我老公唔放,直頭當左佢係爸爸!!哈哈~ 呢個時候o既BB係最好玩o既,多D interaction!!下年呢個時候,我希望Natto都係o甘得意~

13

光頭B

14

What's up??EE~~~

15

光頭B:你係唔係我爸B呀?

16  


你睇我老公個驚嚇樣!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()