好熱呀!!!! "大肚婆係特別熱o既" 終於比我感受到啦! 我以前係個低溫人,手腳時常都係凍冰冰o既!有左Natto之後我就再無手腳冰冷,仲變左一個人肉炭爐!! 開住冷氣訓都唔駛"com"被!!

唉.... 今日我又去例行檢查Natto心跳情況+子宮有無收縮(NST),點知呢隻仔今日勁唔老皮,姑娘一放monitor就勁郁,郁到好似有人響我肚裡面打緊雙 人乒乓波o甘! o甘都不特止,唔知佢係咪玩臍帶定壓到臍帶,攪到心跳下降左幾十秒,姑娘要我再留耐D觀察仲要以後每個禮拜返黎兩次NST!!!! 我自己都睇過張strip,都唔係咩大問題,應該係臍帶問題!!!真係百厭!!!即係話媽媽有兩日要早起身!!!激死!!!

比佢嚇一嚇,再加上天氣好熱,心神恍忽o甘,買早餐返屋企途中back up 撞到車尾,仲要係新車!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!好心痛呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

黑仔黑仔!!! 打比老公話比佢聽兩個壞消息佢都無點責怪我!淨係話下次小心D同埋要用我o既壽司funding去整車!!

即係話我有排無壽司食啦!!!!!!!!!!!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()