7月4日係悶蛋國o既國慶日!! 呢個係我地最後一個二人世界既 4th of July 啦!

後生時(其實都係講緊上年o既事) 幾乎每個國慶日都會一班朋友柴娃娃去海灘燒野食睇煙花!!悶蛋國所謂o既國慶煙花同香港既煙花比,簡直係蚊同牛比,不過係至在一班朋友聚埋傾下玩下!

今 年o既4, 我地邊度都無去,hea左一個 long weekend! 一來正日去沙灘一定迫爆人,二來而家大肚淋dum最鍾意留響屋企,邊度都唔想去! 我地o既朋友圈子,陸陸續續多左好多新成員,唔係結婚就係生BB,相信好快大家就會一拖二/三~真係想唔認老都唔得lu!!

聽日我地約左去幫Natto照4D, Natto仔唔該乖乖地合作D比我地睇下你個靚樣啦!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()