最近芒果非常o甘當造,攪到我都忍唔住買左幾個返屋企!!

大肚婆唔係唔可以食芒果架咩?? 哈~我呢個壞媽媽當然係鍾意食o既就唔駛介口,唔鍾意食o既就要介口!!!不過一條友仔隊哂成個芒果始終有D罪惡感,所以我分甘同好,整芒果布甸齊齊食!!!

食譜係轉參考"通之廚房" o既無蛋芒果布甸,佢用左芒果汁同芒果Jelly粉取代平時淨係用芒果布甸粉,雖然我仲未食,但一聽就知應該會重芒果味D! 佢個B仲有好多簡易食譜,估唔到一個男人仔會o甘識煮野食!犀利!!!

http://hk.myblog.yahoo.com/tony-karen/article?mid=16985

材料
芒果Jelly一盒90g
熱水180ml
芒果2個, 去皮, 切粒
淡奶 180 ml

芒果汁材料
芒果粒1/2杯
鍊奶1湯匙, (optional)
水2湯匙
2湯匙糖

製法
Jelly粉用熱水再碗中攪溶, 汁料成用果汁機或人手壓成芒果汁, 隔好渣, 取60ml放
入_喱水中, 再加入淡奶攪勻, 平均倒入_喱杯或器皿中
芒果切好粒, 平均放入每個JELLY杯或器皿中, 雪3個小時即成

1


D芒果大到成隻手掌o甘大!!超甜

2

我以為要用兩個芒果先夠,點知一個蘋果芒就攪掂!!

3

整芒果汁

4

隔哂D芒果渣

5

芒果jelly粉開水

 

6

加入淡奶+芒果汁

8

芒果切粒粒

9

加入布甸汁,攪掂雪得!!

10

淨低o既芒果汁同芒果肉仲夠整一杯芒果冰沙

11

每次我響廚房整野食菲菲都一定就位等執死雞!!!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()