close

新年o個個weekend我邀請左d朋友仔同佢地o既BB仔黎我地屋企食甜品!! 呢次我又係整返除夕夜o既甜品﹐不過就改良左少少!整八人份真係忙到傻﹐又忘記左影相!飲恨!!  本來想整埋綠茶紅豆蛋糕﹐不過下晝去左睇AVATAR攪到我無左成個下午﹐加上仲係病緊體力不足所以就無整啦!


整蛋糕真係又多工又花心思﹐有時心唸不如出去買好鬼過﹐幾蚊雞有件又靚又好味o既蛋糕!

黎緊幾日我要陪太子公幹(其實又係去為左食)去幾年都無踏足過o既LAS VEGAS! 不過o禽晚沖涼時嚇然見到自己個大肚Dum﹐決心要減肥後o既一日又忍唔住要去LV buffetssssss!!

唉........幾時都話減肥係女人終身o既職業!

1

今次加上strawberry jelly面

2

BB有BB自己玩﹐家長們有家長們玩

 

3

菲菲心唸"呢隻野"係呀水呀?響我屋企攪咩東東呢??

 

5

Hello ~ Auntie^^

 

6  

我是大廚嬸嬸

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()