close

最近o既yahoo blog好慢好慢﹐慢到唔想update!!

一年一度o既july 4th﹐又係去我地o既老地方Huntington Beach BBQ!!!我老公大大話話都響呢渡過左佢起碼8年+ o既JULY 4th﹐因為好少BEACH可以BBQ﹐所以年復年都係呢個老地方!!

今年我地小組活動再唔係十幾廿人o既BBQ party啦!我地join左家庭組﹐個個唔係結左婚就係生埋BB﹐單身o既朋友仔唔同我地呢D有家室o既人現lu!!!x__x

超多人o既Beach+超大o既太陽伯伯+唔係好藍o既海+兩隻小鬼BB~~又一年July 4th﹐下年我都係響屋企舒舒服服BBQ﹐橫豎露台可以睇到鄰近cities放o既煙花﹐唔駛迫到死死下!!

1

黑超B is here!!

2

3

4

變身cooking mama

5

Sleeping with Turtle

6

Happy B^^

7

and my GROWING UP AGAIN Baby

8

Overload!!!!!!!

9

Happy July 4th!!

10

11

12  

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()