一直有唸過去做prenatal yoga,但係屋企附近又無專為孕婦而設既Yoga,由4個月唸到而家7個月都未有行動! 一個字:懶!!

我奶奶上個月買左隻Prenatal Yoga o既DVD比我~今日我終於的起心肝開黎睇下!! 一路睇一路跟住做,雖然動作都唔算難,不過對於平時零運動o既我黎講已經好大運動量!!做兩野已經手心出汗,如果跟足做哂肯定成身濕哂!!

不 過做運動呢家野真係要慢慢黎,一開始要比多D時間自己適應,特別係我地呢D有大有細o既,如果做既時候唔舒服就要即刻停,唔係好易整親自己同BB!所以今 日我做左15分鐘o甘大把!!嘻嘻~但係Natto已經郁到九彩,可能係話我做咩鬼"浪黎浪去"攪到佢無覺好o訓!!!

明天待續!!

jPixuIfNJP_8KyQ5pgObiw

QWPV7FB5kOuL9mM68JTudg

我一打開張mat,菲菲就即刻霸地盤!!!

Orj6ZveQYlXQsG8vWAngOA  

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()