今日例行產檢特別緊張,因為好彩既話就會照到BB性別!!其實我第一胎男B女B都鍾意, 如果生第二個先想要個opposite o既! 而我老公哩就想要個男B先,佢話"大佬大佬"型D wor,仲可以同個仔一齊玩車!!(我老公係一個車痴,據報導佢話佢三歲就認得哂所有牌子o既車仔wor! )


其實每次產檢我都好enjoy架,因為我地會兩隻腳去食早餐,呢個一齊食早餐o既機會少之有少,唔係我返早就佢返工我未起身,weekend就唔駛講,一定唔會早起身食早餐! 大家食下傾下又一齊期待下見Natto!

因為我醫生個ultrasound machine好鬼老爺,我都唔抱太大期望會睇到! 醫生二話不說碌一碌" 哦~呢個係仔黎既!大比中間有野突出黎就係仔啦!!"  我都無surprise,因為之前個gender kit同埋好多blog友仔都話我似係生仔(唔通我樣衰左?) 雖然我之前極度覺得自己係生女,不過種種跡象唔到我唔改變我之前o既唸法!

Natto's Baba呢?睇落就無明顯超開心,不過我相信佢響心裡面已經偷笑緊!!睇黎我地屋企將會成屋都係車仔!!

1

Natto又大隻左,10.6cm 啦!

2

等待醫生中

3

留意左邊大比仔中間白色一點(Natto 係盤住腳仔o既)

4

呢張清楚D, "X" o既地方就係啦

6

  與MaMi合照^^

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()