一見到我台灣黎生BB o既朋友仔就令我唸返起兩年前去台中影婚紗相o既回憶!短短4日3夜﹐好忙好充實﹐由挑選婚紗到影相到選相都係4日攪掂!!呢次o既婚照之旅我同老公都好 滿意﹐因為serve我地o個間婚紗店o既職員真係好熱情好細心﹐照顧周到﹐我唸響香港就無o甘好服務啦!而且價錢又好合理﹐唯一就係佢地企硬價錢﹐無 discount至於d 相我都覺得幾靚﹐一貫台灣style﹐好多外景照!!不過幫我地影相o既攝影師D style就比較artistic﹐唔係太似婚紗相!!但係我同老公都鍾意呢個Style﹐唔會下下都係影歐式花園﹐書房o甘嘛!! 不過老人家都鍾意D傳統野﹐我呀媽同我奶奶就話似生活照多D!!哈哈~生活照唔會著成o甘掛!! 呢間婚紗店provide 7件婚紗連晚裝﹐男禮同出外景都唔駛加錢﹐仲送埋午晚餐tim~~ (因為由朝影到晚)

或者下次有機會都會返去影多次(大肚照or 結婚週年照)嘻。。。我老公知道一定會嚇親﹐因為上次真係影到佢傻左^^

http://www.masalili.com.tw/

ZAJ4FN1JuLiWaJ3_.mYEnQ5388PDfGZYJoe9bLZ_DWGwKeyfXeGRKrW8olksZEzR1QX8O50mP3DWv5zVKSu3ih6QnERgsyh6U7TXF9yit7YAlw

QLzZFNhBp5GwCLq9.TZJ2ASpqaMq1rUxnpHiR1_74VdQRvbm.s46l5nY1VO8NznMWg

3Xj0CjfgdrEkZhW9ye9zBQ

我地個攝影師: ROGER(右1)

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()