close

今日我地終於結婚啦!!成個婚禮好趕好亂好開心~~唔知係太緊張定係真係呀媽醒我個兩隻大閘蟹出事!!我地兩個齊齊響結婚前兩日上吐下瀉﹐我仲發冷發熱成個人軟哂!!好彩食左葯急救後到正日就出奇地兩個人都好返哂!!


宣誓時地兩個都喊到豬頭o甘!!唔知點解就係一刻感覺湧埋黎﹐我老公可能見到我喊﹐佢又喊埋一份!不過響宣 誓o既十五分鐘前我老公仲好開心o甘同個監禮人律師講到興起﹐而我就發緊炆因為對結婚鞋同身份証唔知擺左去邊!!!!唔著鞋行禮我無所謂﹐但係無身份証係 行唔到禮架嘛!!急死我!!好彩班兄弟都搵得返!!多謝哂各位兄弟姊妹當日o既幫忙!!


而我最覺得遺憾o既係我響reception 時無食到好多野﹐只係食到第三味菜jar﹐跟住d翅﹐東星﹐甜品咩都食唔到!!最慘係d朋友仔話返比我聽d野食好好味呀!!唉。。。真係好想食﹐之後又唔 知有無機會響返o個度飲!!!不過酒店都好細心﹐預備左一餐好正o既宵夜送上房比我地食!!真係好值得一讚係呢間酒店真係服務一流又細心!!而我地個 event manager仲好好人將我地間Junior suite upgrade去 executive suite﹐成間房對住個維港夜景!!好靚好靚!!

好開心好開心~~

GWdQzdZddMGeNCyxI27ICAkipFyYPSAjxVOKVR3dh43AbnjPuw6tx9d77H1KC3m.nQ6bT2qboj9qFxvuavny4DMA7KYkH46lViEzqhLfHyPsZg  

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()