close

由於聖誕節去馬爾代夫係天文數字﹐所以我地決定先去北海道當小蜜月﹐等下年淡季再去過馬爾代夫! 雖然又係要等﹐不過好過無得去啦!!

北海道都應該可以relax一下﹐浸下溫泉﹐睇下風景﹐不過我最有興趣係去海鮮市場海鮮﹐哈哈~ 之後會再去東京玩幾日﹐因為上次去得太短時間!!同埋再浸多次溫泉!由於係Honeymoon﹐我會同我honey去一間好D o既溫泉旅館同埋食懷石料理~係一個surprise﹐我唔會話比佢知我地去邊間酒店, 不過我仲未知會去邊間架﹐仲做緊資料搜集﹐有幾間自己房有露天溫泉o既旅館真係好靚好靚﹐不過都幾貴﹐加上旺季仲貴!!鬼叫我要響旺季結婚咩。。。。。不 過唔緊要啦﹐一世人一次je。。。(已經有好多一世人一次﹐嘻嘻~)

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()