1  

Good Morning Darling

********************************9月8日**********************************

第二日六點就要起身﹐食早餐之後就要返馬里機場轉搭水上飛機正式去我地今次旅程o既resort  Angsana Velavaru啦!搭左40分鐘水上飛機就到啦!!YEAH!!終於見到我地住o既水上屋!!

我地響海中心landing後等一陣船就黎接我地去InOcean Villa﹐有部份o既客人就被接去Main land o既沙灘屋!!我地訂o既水上屋建立響Angsana velavaru 主島對出o既海中心﹐搭船大約15分鐘就到﹐每個鐘都會有一班船分別響main land(主島)同IOV(InOcean villa)開出﹐都算方便!

一去到IOV﹐個assistant manager就出黎迎接我地﹐仲有例牌o既welcoming sorbet !天氣好熱呀﹐係我地住左o甘多日以黎最好太陽最熱o既一日!呢杯rasberry sorbet令我地好心涼! 可能我地係asian關係﹐resort都係安排一個日本女生職員為我地講解成個facility 同埋帶我地返房! 其實好多日本人都會響馬爾代夫resort做一段短期工﹐當體驗生活!!

我地request左sunset o個邊o既房!!去到覺得呢個決定係無錯o既﹐因為sunrise o個邊D房係對住IOV 餐廳﹐大家用膳時係會睇到sunrise房o既朋友仔響Pool嬉水o既情況!Sunset屋就無呢個問題啦!!

時差作怪﹐我地居然響房o訓左一個下晝!!!好浪費呀!!!不過馬爾代夫本來就係一個hea o既地方!!!

2

3

馬爾代夫的第一個晨曦

4

Angsana Ihuru o既沙灘屋一行出去就係沙灘﹐門口會被好多樹遮住﹐增加privacy!

 

5

沙灘屋外面

6

Entrance

8

Breakfast time

9

早餐食Buffet﹐無特別野食﹐不過Omelet出奇地好食

10

11

馬爾代夫o既taxi﹐水上飛機

12q

水上飛機可以坐十幾個人﹐右邊係雙人座位﹐左邊係單人座位

13

Angsana Velavaru位於馬里機場o既南邊

14

15

高眺馬爾代夫

16

見到啦見到啦!!InOcean Villa^_^

17

Landing

18

船黎接我地啦

19  

透心涼哩!!

房間篇 To Be Continue.............

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()