close

早一個禮拜基乎每日都上網搵Honeymoon o既旅行資料﹐經過一改再改﹐大概會去北海道黎個小蜜月﹐等出年再去馬爾代夫大蜜月!!本來只係想去Maldives就算﹐不過聖誕大檔期去 Maldives簡直係天價﹐淨係酒店仲未包食已經要一萬美金﹐實實在在好貴﹐雖然真係好想去﹐不過唔係旺季去平好多﹐又多D優惠﹐所以忍一忍﹐等下年先 啦!!


最初我地係大算去東京o既﹐不過經過上一次慘痛o既經歷之後﹐我覺得結完婚應該搵個地方真真正正relax下﹐去東京又係打仗o甘﹐我驚會精神緊張!! 北海道都唔錯﹐又可以滿足我去日本o既慾望﹐又可以relax下!!


但係我仍然係好期待下年o既馬爾代夫大旅行﹐為左呢個大旅行﹐我會努力工作﹐加油加油!!Fighting!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()