close

今日我接生左兩個百厭o既B仔!第一個B未生之前心跳一直唔好﹐每 次媽咪子宮收錯縮時﹐心跳都降到80(正常係110-160) 比哂氧氣﹐點轉身都係無用!!我已經有哂心理準備呢個B一定要開刀架啦﹐因為o個時媽咪只係開得6cm﹐未有o甘快生得!!Call左醫生﹐成大半個鐘都 未見人!!跟住媽咪就痛到大嗌﹐一檢查下﹐10cm全開啦﹐加上第二胎隨時要生得!!唔駛半個鐘﹐BB就出世﹐好彩醫生都趕得切黎接仔!!呢個媽咪又避過 左一刀啦!


第二個仔都係好百厭﹐頂到呀媽鬼殺o甘嘈﹐痛到死去活來!!最後都係順產﹐6磅幾o既B仔!出世後係咪喊﹐我幫佢打針時又撥開我隻手﹐仲好大力tim~

星期日本來應該好slow﹐不過我都忙左一日!!返到屋企想陪我Honey睇套戲都忍唔住訓著左!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()