一個工作環境o既好與壞真係好影響做野o既人o既心情!!我做產房o既﹐時時都會面對好多突如其來o既事﹐例如產婦一 入黎就生得﹐BB出世響馬桶﹐大出血﹐BB心跳唔好要即時緊急開刀等等。。。因為要應付呢D﹐工作壓力變得大左係可以理解o既﹐所以我D同事(包括我自 己)有時都會幾燥下~ 不過燥還燥﹐都唔可以當係老馮o甘﹐鍾意就發人脾四或者講難聽o既說話!!我有D同事真係好鍾意令到人人都響一個極度精神緊張o既工作環境下共事﹐好鍾意 為難新人或者好烚o既人!我唔明白佢地點解要o甘做﹐對大家有咩好處﹐唔通大聲講野就係可以話事而唔講道理? 今日我為左幫一個同事出頭而同一個好唔識尊重人o既charge nurse吵大穫!!氣結!!!


呢個工作環境真係越黎越唔健康!!如果唔係唔捨得某D夜班同事﹐我晨早就走人啦!!!可惡!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()