close

去完旅行永遠都要執兩樣野﹐行李+相片!!呢兩日執哂行李﹐終於開始慢長o既執相行動! 兩個禮拜﹐五個地方﹐八程飛機﹐幾千張相﹐到底要從何說起!?

********************************9月7日************************************

回港後一日坐星航出發﹐三個半鐘頭後去到星加坡再轉機坐多四個鐘到達馬爾代夫首都馬里(Male) 加埋美國jetlap﹐到步時已經得返半條人命!! 不過不得不讚o既星航﹐佢D飛機餐算係我食過最好食o既﹐仲要有一人一個Haagen-Dazs雪糕做甜品﹐D位幾闊落﹐我個人覺得好過Cathay Pacific!!(去馬爾代夫唔係搭星航響星加坡轉機就係搭馬來西亞航空去馬拉轉機﹐當然星航比較舒服﹐不過就貴少少!)


基本上去馬爾代夫係唔駛帶太多衫﹐日用品resort都有齊﹐最緊要帶足夠o既太陽油﹐或者帶少少乾糧以備肚餓時但又唔想捱resort貴野食時用!

由星加坡去到馬里已經係夜晚﹐通常一係響馬里住一晚過境酒店﹐一係就直接入resort o既Villa!我地間resort第一晚包左同一集團旗下o既Angsana Ihuru resort比我地落腳﹐ 入住BeachFront Villa~由於太累關係﹐第二日又要一早去返機場搭水上飛機去我地入住o既 InOcean Villa﹐所以一入房就倒頭大睡!!

GOOD NIGHT MALDIVES~~

 

1

@HKG

2

7個半鐘後終於到啦!

3

過關﹐一眼見哂就係o甘大

45

一到resort就有位日本小姐職員講解行程﹐注意事項同埋幫我地影相(係佢主動幫我地影)再奉上一杯冰凍果汁﹐之後就帶我地入房

6

7

沙灘屋內

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

8

9

10

11

沙灘屋 室外係Shower  & Jacuzzi o既地方

12

香精令你好Relax

13  

Resort免費提供Bottle water & Sparkling water

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()