close

1


Day 9 ^_^   I am a Tiger Boy~

23

超級雙下巴

 

4


獎勵自己一件blueberry cheese cake~

5


無得出去燒,唯有同菲菲獨家村自己食

6

中秋合家照!!

7

我請你食月餅~~

8

大合照^^後邊班Aunties & Uncle 攪咩鬼


Natto第一個中秋節,我地響屋企攪左個小型BBQ,自己人食下野! 我本來都有得燒,不過因為坐月關係,個爐又響露台,加上悶蛋國夜晚比較涼,好似香港秋天o甘,凍凍地,大家強
烈反對我出露台燒野食,所以只可隔住個紗窗遠觀,同埋比人餵!!唔過癮!!

下個中秋我一定要同Natto一齊燒野食!!

大家中秋節快樂,人月兩團圓,心想事成!!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()