close

0s6nfOl.SgrboX6mL_DlTw

老虎豆等巴士

gfPm7z2_J3ewO_D4I.Xeqg

We love you ^______________^

WKH545Dc2LZfGxUqGWyVFg  

小姨買比佢地o既新水泡

 

 

上個禮拜係Natto既生日週,我地為佢準備左幾個活動慶祝下! 兩歲仔生日,無大攪,只係同d叔叔姨姨開左個迷理生日會,切下蛋糕同埋去左一間kids
cafe玩! 呀~仲有去左遊水! 爸爸媽媽都無咩野送比佢,送個心比佢啦!! 仲有一個佢最鍾意既巴士生日蛋糕,同埋媽媽製作既music
slide show!

 
我無咩望,只係希望佢可以健康快樂,做個開心快活人!!如果可以肥返dd就 perfect啦!!

MiMi多謝你帶左好多歡樂比我地一家,亦帶左一對熊貓眼比我! MiMi希望同你一齊成長,一齊學習,同埋一齊訓練耐性!! 我知我仲係差少少,不過你食飯可唔可以食快D呀??@_@

 

 


HAPPY BIRTHDAY NATTO^^

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()