p8gYx0ABO2BLvf.DgYg8zQfi1tDM8k1vQXxzLl.cAfgg

多謝我親愛的特別為我製作的窩心生日咭!!我看到的時候,笑鳥!!^_^

oDlv2O62F1zOVQxbIzzpsw  

仲有陪我過生日既甜蜜蜜喉糖!!


不知不覺,原來又到左生日月啦!!! 九月係我同Natto既生日月,原來我粒豆快兩歲啦!!

已經幾年生日無特別買蛋糕或禮物慶祝啦!!特別係我兩隻小鬼出世後,一家生活忙碌到連自已生日都唔得閒記得啦!!人大了,無左以前渴望有人會同你慶祝生日既慾
望! 小時候好希望爸爸媽媽會幫我攪生日會,但係奈何屋企唔係特別注重生日既家庭!到長大後,印象中都無特別慶祝過生日,最多係同朋友食飯切蛋糕玩返一晚,所以 生日對我黎講都唔係一個特別令人期待又興奮既日子!!  其實生日唔駛點慶祝我都覺得快樂,因為我多左兩隻令我又愛又恨既小鬼! 呢一年我生左Kori,湊住Natto,時候快到令我覺得所有發生既事都好懞糊,除左湊仔,返工,其實我仲做過d咩呢? 唯一記得,又感覺實在既係我地屋企多左好多笑聲,亦多左好喊聲!! 房間內亦又左好多吵咀聲!!  哈哈~

我希望病星快d遠離我,今年明明話得流年大吉,點知我由年頭病到而家!雖是小病,但係湊住兩隻小鬼再加病真係too heavy啦,我頂唔浦架!!

無蛋糕唔緊要,無禮物都無問題,最緊要我兩隻小鬼活得健康快樂! 這是我呢個快mimi既最大生日願望!!!

Get well SOON!! 小娜執媽,Natto, & Kori!!!!!! FIGHTING!!!

Calling正能量!! 正能量!!正能量!!正能量!!正能量!!正能量!!正能量!!正能量!!正能量!!正能量!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()