有好幾次有BLOG友仔問我響悶蛋國做護士既事,我都未得閒一一回覆,不如就等我講下我D血淚史啦!!

響悶蛋國要成為護士基本上可以報讀 大專院校/社區大學( community college,CC) 或者大學(university ) 既nursing program! CC既 nursing program 係兩年制,而大學既nursing program就係四年制! 兩者畢業後,再考一個專業試(NCLEX) 就可以正式成為註冊護士,registered nurse!! 甘大家會問啦,兩年同四年都係註冊護士,點解要讀四年呢? 其實正式黎講,完成四年大學既nursing program,正式係叫做BSN( Bachelor of Science in Nursing),但係出黎做既野同普通兩年制CC畢業出黎既RN係一樣,人工基本上都係一樣(有d醫院會因為你係BSN而比多少少人工,不過唔多醫院係 甘),所以我地唔會特別同人講我係BSN! 但係他日如果你想做management既話呢,即係想做護士長,管理層之類呢,甘你就要起碼有一個大學學位做background啦!

由 於護士人手不足,但肯出黎教學既講師唔多(因為人工唔理想),所以就算有好多人想讀都因為唔係間間學校都有nursing program同埋收生有限既關係,就算你想讀都要排隊!! 想當年經濟未係太差時,唔係甘多人想入呢行,因為怕辛苦所以我入學既時候都未至於要等好多先入到個program,但後尾越黎越多人想讀nursing, 因為一定搵到野做,差不多鐵飯碗甘滯,人工又不錯,人人爭崩頭想讀,之後想入既人差不多要等一年或以上既waiting list 先入到!

入 學要求係GPA 3.0以上!! 佢地亦會require一定既general education例如biochem,organic chem, physiology,anatomy,biology等等science 既科目,你要讀哂先可以排隊入nursing program!! 要入讀既朋友仔最好有d science底子!!!

好啦~到你入左program啦,咪以為一天光哂,坐定粒六等畢業!! 其實nursing呢一科,絕對係唔易入唔易出(當然讀醫科就更加難啦) ! 以我讀個間大學為例,佢一年收大約50個學生,最終成功畢業既大概不足30人!! 點解呢? 因為無論你讀4年又好,2年又好,總之你成個nursing program 唔可以肥佬超過兩科/兩次,如果超過就會比人kick out of the program!!! 同時亦由於學校既funding唔夠,開班唔多,有時今個學期會開既班,下個學期又未必夠位預留比留班既同學,所有成日出現我肥佬一班,要等兩個學期先可 以重讀,但係又唔可以跳班先讀其他既科目先,因為你要完全第一個level先可以讀第二個level既班!! 加上我地要一路讀一路實習,晨早7點去醫院實習,下午又要返學校上堂,放學又要應付考試同做好多功課,所以一路上有好多同學唔係頂唔順自己退科就係肥左兩 次比人踢出黎!!! 

想當年,我真係每個weekend都係做功課同溫書,做百幾頁既case study做到三更半夜,真係壓力大到以淚洗面!! 我老公都唔知幫我抹過幾多眼淚!!! 好怕會肥佬,好怕畢唔到業!!! 四年非人生活終於都過去,終於都畢到業,真係謝天謝地!!!不過都仲未過關架,因為仲要考埋個牌先可正式成為護士! 我當年都用左三個月時間溫書,好彩一次過pass,唔駛再重考!!!

聽落都覺得辛苦呀,我都唔知自己當年係點捱架! 不過。。。。。辛苦過後係有回報既!!~~

講真做護士的確係一個長期飯碗,你唔係犯咩大錯都唔會比人炒!!! 起薪點大概28-33蚊美金一個鐘,depends on你做咩科!!! 如果做ICU,產科,一D專科就會再多少少人工!

而 我地呢邊亦都係返shift既,不過就唔駛輪更,一係就做日,一係就做夜班!!!大部份都係7am-7:30pm(日)7:00pm- 7:00am(夜), 12個半鐘一更!!不過全職都只係返三日,如果好似我返part time就係一個禮拜兩日! 夜班工作會比日班多3-5蚊美金一個鐘!! 如果加班,絕對要補水啦!例如你返12個鐘既shift,超時工作係會有雙倍人工一個鐘!! 又例如你一個禮拜返36個鐘,但係想加班返搵多d錢,第40個鐘開始就會有倍半人工! 我地係打咭制,遲放工一分鐘都要補水,好圴睜!! 而且悶蛋國既法律係有限制病人與護士既比例!!以我產科為例,待產係1:4,待產後期(3cm後)時係1:2,生產中係1:1!! 如果你老細要你接多過呢個比例,你可以告間醫院! 不過一切好似好保護我地d護士仔甘,但係始終人手長期唔夠,我地都一樣係做到唔停手,只不過無香港甘離譜,收症收到病人要訓走廊!!我相信訓走廊呢回事唔 可能發生響呢度!!!

福利方面,大部份醫院都會包員工,員工配偶,同埋26歲以下子女既所有醫療,牙科,眼科基本保險!! 如果大時大節例如新年聖誕要返工一律要比倍半人工,有d醫院更加係唔駛返都照比錢!! 不過我地就要輪weekend同大節日,有時大假期唔可以同屋企人一齊過!! 有部份醫院更加有長俸,強積金就一直有架啦!!

不過我地悶蛋國出名多肥人,要搬要抬佢地真係好辛苦,好容易受工傷!!加上人種複雜,有時有d homeless呀,濫葯既人入到黎,都唔知佢地有咩病,所以都有一定風險!!!

但點講都好,我都相信響悶蛋國做護士一定無香港甘辛苦!! 呢幾年多左好多大陸人落黎香港睇醫生,醫護人員壓力真係不少,有時睇到d新聞,見到佢地做地死死下都好登佢地辛苦!! 出左事又係甘比病人,病人家屬鬧,真係好慘!!!

你話我點敢回流返黎做oY!!!?? 唉~~~

如果本身響香港做開護左既,又想黎悶蛋國做護士亦都唔係太難!只要你考過TOEFL,再成功考過NCLEX就可以黎做護士架啦!!不過因為係外國人關係,唔係間間醫院都肯請,但係因為人手唔夠,有某D醫院都肯請外國人,而且更加會幫佢地申請綠咭tim~~

唔知d資料夠詳細未啦,有問題再問我啦!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()