close

1

Lobby中央有個淺池

2

Le Méridien Koh Samui Resort & Spa

www.lemeridien.com/kohsamui


3


到步後酒店既人會職員幫你check in! 仲會有涼淡心既果汁比你享用! 跟住個GM又會出黎同你打招呼,歡迎你黎O甘

4

房間入口

56

一入房間會先經過一個室外o既小偏廳同迷理bar!! 酒店會每日提供樽裝水比客人!

78

寢室

9


一打開扇門就可以跳落水

10

酒店送o既水果

 

11

酒店係屬於兩層式

1213

酒店入口o既地下有好多對聯

14

酒店的一角

15

酒店每日會提供不同既活動比客人玩,例如餵魚,學泰拳! 我老公有日去左學泰拳,佢話全出汗既感覺好好

161718

每晚19:19,酒店會響Lobby 比客人放孔明燈! 我地兩個都係第一次放,當然願望都係希望兩隻小鬼健康快樂! 好多好多孔明燈一齊升上天空,好靚,好浪漫!

192021  

泳池曬太陽當然係指定動作

22

水中DECK

23  

後面有cusions o既地方就係下午set up水中lounge o既地方!!

 

 

因為我地有租車,所以酒店可以住得比較遠離商店同餐廳較多既遊客區,貪佢比較靜!

呢間Le Meridien係一間以風水做theme o既酒店,style比較偏向modern chinese! 房間唔算多,唔屬於大型o既resort! 蘇梅o既酒店大部份都沿海灘而起,所有由房間行去沙灘都唔駛三分鐘! 沙灘長時間都唔多人,或者可以講係無咩人,你可以霸哂黎玩o甘滯!! 我地酒店其中一個特色係佢有一條由沙灘伸往海中心o既Deck!每日下午五點,酒店就會響decko既中央set up一個海上lounge area,提供飲品同小食比客人chill up一番!

我地間房內有一個小型jacuzzi,可以用黎浸下身,relax下! shower同廁所都係室外o既,同上次馬爾代夫o既酒店有d相似! 不過蘇梅o既蚊都不少,所以響室外一定要搽蚊怕水!我地有備而戰仍然咬到一腳都係!! 而酒店每晚黃昏都有turn down service,幫你整理床鋪同會幫你點定蚊香!

雖然蘇梅既海灘都幾靚,但係如果要同馬爾代夫比,仍然有比下去起感覺!! 我仍然好難忘馬爾代夫個種天藍色o既海水,唔知仲有無機會再去呢

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()