1


真係全個deck得我地一檯人

2

ThanQ Hun^^

3


Sunset

4

buggy

5


就係呢間餐廳啦~~

7

呢邊就係serve多幾張檯個deck

89

我地分別叫左唔同既set,試下唔同野

10


驅蚊魚

以下就係我地當晚食既野,唔好問我食過咩,因為我都唔記得啦!!!哈哈~

111213141516171819202221 

2425  

豆爸爸唔係一個浪漫既人,但間唔時都會比d"預料到"既驚喜我既~~ 而所謂既驚喜,大多數都係同食有關既,例如帶我去一d未去過既餐廳食好野!!

其實今次豆爸爸一早同我"單"聲會帶我去食好野,不過咩種類既好野就無講,我亦無多問,反正係好野我都鍾意食!! 佢透露話係食分子料理既(第二次食分子料理,
第一次係響日本Mandarin Oriental),我問佢駛唔駛dress up,佢又話唔駛,於是我地就沙灘裝甘去食飯啦!!!

呢 間餐廳係位於Six Senses Resort!我地渣車去,雖然唔算好遠,但因為d路好偏辟,加上蘇梅既路牌真係有等於無,因為又細又係泰文,我地要靠部I-Phone個GPS帶路,兜 兜轉轉差不到半個鐘先到,所以真係要去呢間餐廳食飯,記得準備GPS,或者搭的士!!

訂位既時候,餐廳提醒我地唔好太遲去,因為入黑時周圍都會好黑,睇唔到風景,所以我地訂左六點,趁日落前去到,加上呢餐分子料理起碼食三個鐘,所以唔可以訂太晏!!

去 到酒店reception講低你係訂左位食飯後,就會有職員用Buggy車你入去餐廳,因為餐廳位於酒店中心,我唸要行都要一段時間!!沿途會經過呢間 resort既房間,全部都自成一角,privacy不錯,而且每間都係獨立villa,唔怪得甘貴啦!! 唔知第日有無機會可以黎住下!!

去 到餐廳,surprise位黎啦!!!唔係我老公預備左紮花送比我,更加唔係有live band唱情歌比我聽!!哈哈~ 原來呢間餐廳有一張special table,全個餐廳只有得一張,叫做Table 99!呢個table特別之處就係佢霸哂一整個有無敵海景既deck,全個deck只得一張檯,你唔會見到有其他客人! 完全似包左場,無人會騷擾到你地!! 我去到見到成個得一張檯都呆左,心唸,呢間餐廳唔係得一張檯甘攪鬼呀? 原來另一邊低d既位都有一個deck係餐廳另一部份,個邊就有好似六張檯!

如果我地未結婚,我絕對有理由相信有人想求婚,因為呢個絕對係一個求婚既好地方!!!哈哈~不過我地已經結左婚啦~~

野食方面,我覺得上次響東京食既分子料理好味d,加上入黑後真係伸手不見五指,我地要靠個檯燈仔先隱約睇到自己食緊咩!!不過環境肯定係一百分!!

點都好,多謝哂豆爸爸呢個surprise,終於係一個我唸唔到既驚喜啦!!嘻嘻~~

http://www.sixsenses.com/SixSensesSamui/Dining-and-Refreshments.php

如果要坐table 99, 記得預約呀!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()