潛水已經成為我呢個全職媽+半職女工既慣常動作!! 之前因為D yen 跌,攪到我呢個敗家媽媽又再失控,瘋狂地上日本Website買野比對仔女!! 我唸有響日本website
買過野既blog友仔都知,日本d site買野幾鬼麻煩,又要翻釋又鬼甘多靚野,攪到我一睇一買就一日啦! 總算幫佢地換左季!

至 於返工方面,我雖然仍然係一個禮拜返兩日,但唔知點解最近好似返得好密甘,攪到好早就訓左!!成日比豆爸話我渴睡,訓十幾個鐘!! 哈哈~基本上我每日暗女訓時(九點 幾)自己都訓埋,第朝7點起身陪仔食早餐!下個月家妹master畢業,又將會有十幾個親戚黎,又要Plan行程,又要做導遊,睇怕我又會再潛水架啦!!

最近返工成日遇到d "lucky case"!!! 不如講黎嚇下大家!!!!! (怕核突者慎入!!)

恐怖case 1: 生出蟲來

有 一個由中美洲一個比較落後既媽媽黎生仔,當佢push B出黎個刻痾出一舊拳甘大既"黃金" 出黎!!大家生過既媽媽都知,生產時候要push 個下力,分分鐘大小便齊出埋架嘛,呢個情況基本上對我黎講已經係家常便飯,但最嘔既係"舊金"上面有條勁大既白色生歐歐寄生蟲!!-__-!! 痾出黎個下所有醫生同護士都嚇呆左!!

恐怖case 2: 勤力開工,險爆子宮

有睇開我早期blog 既blog友仔都知道我比較鼓勵自然生產,因為開刀生的確比順產危險得多!有一個媽媽,十個月前先開刀生第一胎!生完後,月都未坐完又再懷孕,結果兩胎相 差只係慬慬十個月! 打開個肚後,又係成team 醫生護士呆左!!! 因為個媽媽個子宮已經簿到好似一個吹到就黎爆既汽球甘,簿到己經見到成個羊膜,見埋BB個頭啦!! 相信如果呢個媽媽一作動,子宮一收縮,個子宮一定會爆,隨時媽媽同BB都有生命危險!!所以開刀生完之後至少等半年先好再開工呀!!

恐怖case 3: 真爆子宮

又 係開刀case,第二胎! 不過今次媽媽選擇順產!! 基本上媽媽己開到10cm,但BB頭仔仲係高,所以Push左好耐都未生得出!! 個媽媽又唔識push,又唔比開燈又唔比我地開bb monitor個volume,攪到我地好難聽到bb心跳情況!! 結果真係出事,一個push,bb 心跳急降,攪到我地飛奔入手術室開刀!! 一開子宮,點解見唔到BB個頭?? 正常一開子宮就會見頭! 個手術醫生係甘摷係甘摷都搵唔到BB個頭!摷到大小腸都出哂黎,血肉橫飛!!原來媽媽個子宮響push既過程中爆左,BB 已經爆出子宮外!!我地呢D見慣大場面既都嚇到面青!! 唉~ 真係"登"個媽媽傷!!好彩BB搶救後都救得返!!
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()