人生其實都幾多大大少少o既煩惱!! 細個時候o既煩惱大多數係驚測驗考試溫唔哂書做唔完功課會比先生罰,考得唔好會比呀媽炳! 到再大D啦,開始拍拖談戀愛又會煩同男朋友嘈交或者其他感情問題,最多就搵朋友訢苦,但係要解決的問題始終要靠自己!!

我好慶幸結婚之後,我o既煩惱負擔終於有個人同我一齊分擔,一齊解決!! 其實我都唔算有咩大煩惱o既人,屋企經濟無問題,娘家唔需要我養! 做野係辛苦d,不過都係一個禮拜兩日! 兩個小朋友仲細,要我擔心既都莫過於唔舒服,唔飲奶,唔食野!


其 餘要煩o既就一定係我地個(大(屋)仔!! 佢年紀唔算細,成日都有d小毛病大毛病要我地搵人醫佢!一睇醫生又千千聲(美金wor!!!!!) 之前天花漏水攪到我成日發惡夢,夢見自己間屋漏水漏到穿左個大窿,直頭住唔到人! 最近Natto間房又滲水,攪到長身發霉又要整!!! 真係永遠有整不完o既野!!
住外國雖然係地方大,不過屋仔有事上黎真係令人好頭痛!! 另外我最討厭同最唔鐘意就係搵租客, manage出租物業真係好鬼煩,萬一遇到惡租客就慘啦,麻煩到上腦!! So far 我地d租客都ok,不過成日要搬,住唔長,攪到我地成日要搵新租客!!  呢d小事加加埋埋就係令我心煩意亂,本來好興奮就快見返Natto架麻,而家硬係有d野煩!

好彩我個"伴" 幫我分擔下呢d佢唔覺得係煩野o既煩野!!佢個人比較樂觀,唔唸多餘野,比較正面面對一d負面o既事,所以有佢響樹back up我,我就多返好多安全感,起碼知道自己唔係得一個人面對所有野!! 所以大家要好好珍惜身邊個"老伴",第日老左唔好唸住可以靠仔女(有得靠當然好) 佢地大個就會有自己o既家庭自己o既世界,長大離開父母係正常不過o既事! 年老後,剩底陪自己過埋下半世o既就只有呢個"伴" ,所以我好珍惜佢架,雖然我表面好似唔係!!

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()