當初選擇做護士,其中一個原因係因為我唔鍾意辦公室政治!另外我個人比較內向,又唔鍾意埋堆,好怕是非!我以為 做護士應該就無呢D煩惱,大家各做各,又唔會爭做charge(因為做charge好多野煩,又要應付醫生,病人,仲有醫院老闆)!!原來唔係,醫院政治 仲恐佈!!!

最近工作真係有d唔開心!!本來我返part-time,一星期兩日,響ward黎講直頭係閒人,做完野就閃人架啦! 自從產房換左近新主管後,不停有好多是是非非話老細唔鍾意非白人,好想剷除我地呢班 minority!!! 事實上佢亦不停請新人,new grad個種新仔(我地產房行內好少請新仔,因為產房屬專科,入得黎做一定要有返少少經驗先應付到),九成以上都係白人!! 其實咩人種對我黎講都無所謂,我自己都做過新仔,好明白新人都需要落場train先會有經驗!! 但好衰唔衰呢班新仔,大部份都係自我中心爆棚既白人,講白d,即係佢地唔鍾意我地呢d minority,歧視非白種人!!! 唔會主動幫忙之餘,亦時常狗眼看人低甘,所以我遇著同佢地同一更返工我就超無癮! 不過呢d都係小事!! 最近老細主動出擊想踢走我地 d minority, 專搵我地錯處,然後大做文章,更加上告大老細!!! 唉~~真係做到好無癮!!! 有d比較敢言既同事更加差d比佢迫走,攪到成個ward人心惶惶! 最近因為食飯休息既問題,攪到要搵公會幫手,而家日日返工除左要應付病人,醫生外,仲要好似要同老細抗衡甘,超無歸屬感,好想唔做!

加 上最近Natto 同Kori都相繼病左,感冒菌入腸,攪到又痾又嘔又唔肯食野!!我終於頂唔順,進入崩潰狀態!! 有一日餵Natto食飯,佢又扭計,我當下一刻覺得好累,好似永遠有做唔完既野,又樣樣野做得唔好,好辛苦,好灰,差d想死左去就算!! 我終於忍唔住喪喊左一大輪,嚇到Natto問我"咪咪,做咩野呀??" ,我老公見到我都嚇親,猛甘問係咪Natto激親媽咪!!! 喊完一輪,終於好返好多啦!! 

好多謝豆爸爸既支持同包容!! 相信佢既壓力同疲勞程度都唔比我少,但每次我崩潰時都係佢橕我!有次比老細照肺好唔開心,豆爸爸一句"你最壞情況都係留返響屋企打我份住家工同每日對住兩 隻小魔怪之嘛,無咩大不了!" 我好感動,起碼無論咩事,身邊總有個人支持同Back up你!!!

人生總有高低,我相信低潮好快過!!  大家一齊努力啦!!加油!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()