我o既終極懷孕之旅剛剛已經過左一半啦,仲有五個月我就正式收爐啦喂!

人地話陀女同陀仔會有唔同,其實我覺得應該o甘講,陀每個BB都係唔同o既,因為每次懷孕都係獨特o既,唔可以話陀仔就一定o甘o甘o甘,陀女又會o甘o甘o甘!!不過老實講,今次陀Kori同陀Natto的確好唔同,總括黎講係陀Kori比較辛苦(到目前為止)

胃 口方面: 我自己覺得差不多,不過我老公話我陀Kori好胃口過Natto,而家成日話我大食! 基本上陀Natto時係嘔得勁D,好似嘔到四個月,不過就唔算好勁嘔o個隻,都食到下野,而且特別鍾意食辣野同快餐(漢堡包薯條)!!而Kori就好似無 咩嘔過,只係脹胃無胃口! 到三個多月就回復正常!!今次比較鍾意食甜野,我前兩日一日內食左兩次刨冰!!! 但兩次都一樣唔鍾意食住家飯(三食送一湯o個D)

皮 膚方面: 如果人地話陀女會令媽媽變靚o既話,我就係完全相反啦!!我陀atto時皮光肉滑,連暗瘡都少之少,仲成日紅粉菲菲(我覺得啦) !!D皮膚真係好過未陀之前!! 相反今次就慘啦,成日皮膚敏感出粒粒,仲要好乾,成個人都好dry!! 可能我體內男性hormone比女性hormone多,所以同Natto夾D!!!嘩哈哈~~

脾氣方面: 我老公覺得無任何分別,陀前陀後都係一名臭四!! 哈哈~我就明顯覺得陀Natto心情脾氣都比Kori好! 今胎脾氣真係變幻莫測,雖未至於生人勿近,但比起上次心境平靜,與世無爭就差好遠!今胎少少野都可以觸怒我神經!!

體形方面: 暫時都覺得差不多,外觀上都無太大分別,亦無重多重少! 不過個肚的確比陀Natto時橫!

胎動方面: Natto18週Kori15週! Natto當時係夜晚十點零鐘郁得最勁,果然出世後都係夜晚十點零鐘就進入瘋顛狀態,勁hyper!! Kori暫時未有等別pattern!!

腰痛情況: 陀Natto係過左20週後先開始有腰痛,到28週後先轉身有困難!!今胎就慘啦,三個月就開始痛!!響盆骨對下,有時坐得耐,o訓得耐,一郁簡直好似比萬支針拮甘,有時仲會痛到要等幾秒先行郁得!! 轉身更加一早就有困難,痛X10000000!!

緊張程度:還記得陀Natto o既初期成日都好驚佢有問題長唔大次類o既傻野,今次真係少好多呢D憂慮,可能有一次經驗個人淡定D,加上忙湊仔都無時間唸D無謂野!!

講真,我幾享受大肚過程,雖然辛苦但實在覺得有個人仔響自己肚入面在係太奇妙!! 如果唔駛教唔改養,我唸我會再生!! 嘩哈哈~

希望Kori同Natto一樣,唔駛媽媽痛o甘多就出黎啦!!不過我有預感,Kori係個辣妹,一定唔會比我o甘C服!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()