close

今日悠悠閒地行market﹐比我見到冰皮月餅﹐想食好耐﹐即時買左一盒返屋企!!我印象中好似從來未食過冰皮﹐黎 左美國之後就更加無得食!!傳統o既月餅我就麻麻地﹐因為太甜﹐又肥!而家D冰皮真係咩味都有架﹐綠茶﹐芒果﹐意大利咖啡﹐士多啤利脆脆(唔知脆脆係咩黎 o既)雖然己經唔似月餅﹐但係當係飯後甜品都唔錯﹐又唔會太甜!!我己經等唔切我o既另一半返黎就食左半個!!哈哈~楊枝金露味﹐都唔錯!~

Sorry hun﹐didnt wait for you

 

A20Ua95Kuy8xdYBGSz0l1w4yfQbrx7WATytfx0z.UpNA

 

elABILJPb5QdQQhg.IUjFA  

菲菲又被整蠱

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()