close

U9ewe3lJ2qI5A8SE_mxr3A  

 

小朋友響成長過程中,不多不少都會經歷一D痛苦錯敗!我地作為父母o既,只能響佢地身邊陪佢地渡過呢D日子,或者加以安慰!

Natto 最近出牙(下門牙旁邊o個兩隻),唔知係咪呢個原因,佢變得好厭奶,而且食得好慢,每每用上十五分鐘先食到兩三安,平時係十五分鐘食哂7安架嘛!呢兩晚更 加係臨o訓前只飲一安兩安,跟住半夜又大喊又憫又發脾四但又唔知佢想點!!  固體食物亦食得唔好,好飄忽,有時好快食哂,有時食成個鐘都未食完,而且好鐘意含飯!! 每次我餵飯都餵到好愁,餵到驚!!

唉~~~ 我唔可以怪佢,因為佢只係遺傳左我D衰野,含飯呢家野係我架啦!! 雖然話健康就得,肥唔肥都唔緊要,不過邊個媽媽唔想自己BB肥肥白白,偏偏遺傳到我唔食野o既真傳加埋我地兩個o既瘦底!!

Natto其實媽媽只係想你 肥少少,你知道媽媽見到你肚腩仔都無個又見哂骨係會好心痛o既哩!!

牙仔呀牙仔,你地快D出黎唔好再令我厭食o既Natto再繼續厭食啦!! PLEASE

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()