大家有無比我個高雄遊記悶親??嘻~今次志不在旅遊,係悶D架啦!!不過我話過要寫哂佢,坐言起行唔講笑!
最後一日啦!! 之後希望可以快快手寫埋個香港+日本遊記!!!嘩!!!唸起都覺得有排寫,希望Kori出世前寫哂啦!!

21

22


朋友仔話高雄人(泛指打工仔/地盤佬) 早餐通常都係幾味小菜加個魯肉飯,普遍程度有如我地香港人一"鐘"兩件!!! 成台小菜加埋飯都係十零蚊港幣,非常經濟!!

23

個魯肉飯睇落應該好味,不過當日開始作嘔作悶啦,所以我全餐只係食左兩條菜!

24

睇返相先覺得自己痴線,大熱天時仲幫Natto著長褲,熱到佢哩!!好彩無出熱痱!

2526

白苦瓜汁,今次我無飲啦,因為唔太鍾意o既味道!!

2728

最後一站朋友仔帶左我地參觀一個大集團起既一個"世外桃園" !!聽聞呢個集團除左百貨公司,酒店渡假村,仲有起埋私人小,中, 大學,讀親個個都係富二代! 好似仲有石礦定唔知煤礦之類o既野!!真係"自給自足"到不得了!!

29  


帶著15隻冰燻蛋,結束我地短短o既高雄之旅!!
Byebye高雄!!下次見啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()