close

1

都唔駛再講呢日做過咩啦,除左食。。。我地仲有咩做oY!

2我相信我地去o既地方應該唔會響大家本閃令令o既高雄天書度出現啦,皆因全部都係local人先會去o既地方,完全台灣地道口味,o岩唔o岩我地香港人口味就見仁見智啦!不過大熱天時,坐響條街熱辣辣,食咩都覺得差D!

345

及後朋友仔又話食春卷,我又以為係類似炸春卷之類o既野,又原來係類似粉皮包椰菜,蝦仁,豬肉,花生碎等等o既野!!你自己選擇,佢地再幫你包! 食落有D甜又有D咸,有少少似我地既椰絲花生卷!

6

78

綠豆湯即係我地綠沙豆!我仲似埋薏仁湯(無錯係薏仁,孕婦忌服o個D)!!上次黎已經飲過,今次翻焯!!熱辣辣,一碗凍綠豆沙最正!!

9

當時Natto剛剛出緊兩隻牙仔

1011


呢間肉圓又係翻焯!!其實肉圓係用粉皮包豬肉丸,睇落一D都唔吸引!!但加埋個肉汁+辣醬,我一連食左兩大個!!

12

熱到飛起三人組

1314

台灣盛產水果,隨街都可以搵到水果店,專賣生果!! 外賣買走,堂食都有!!通常仲有刨冰賣! 一個水果盆大概百零蚊台幣,每樣生果都甜都漏!!

15

必食菠蘿+芒果

1617

去台灣又點少得去夜市掃街!!又由於太熱太多人關係,我地都無咩胃口掃街!

18

呢碗大腸麵線係成個夜市我覺得最好味o既野

19

炒蒙古粉絲,自己夾料佢再幫你炒,都唔錯!

20

 
熱到傻笑o既Natto

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()