多謝大家o既祝福!!!

Natto 仲細,未知道自己就黎做大佬啦!!哈哈~ 而Kori o既性別要下月底才會知道!!我自己真係仔女都無所謂!未有第二胎之前係想有一仔一女,balance D! 我老公就想要多個仔,因為佢話屋企太多女人,生多個仔又可以執哂Natto o既二灘,慳返好多!!! 不過自有左Kori之後,心態有變,覺得每個小孩都係天賜o既禮物,就算係仔係女,都一樣o甘寶貝!  雖然係早左少少,面對照顧Natto +一個初生B應該會係一個大挑戰,但我相信我地係可以應付到的!!

陀 Kori同陀Natto好唔同, 好多野都相反!!心情差左,皮膚差左,唔舒服又多左!! 人地話o甘唔同可能生女bor!! 其實每次懷孕都係獨立例子,無得估! 不過今次好早就己經見肚,二個半月就見哂!! 每次食完飯仲誇張,好似五六個月o甘!! 三個月前出街成日都要縮肚,驚人地問我我又唔答得!!

今次我都係會想順產,除非唔許何先會唸開刀!!做我地呢行,見得開刀後遺症多! 上個禮拜,我去開刀,一個第二胎(上胎都係開刀)媽媽入黎預約開刀,一開個肚,嘩!!!嚇死!未切開子宮個羊膜就己經爆左出子宮外!!即係話如果呢個媽咪 一作動,子宮收縮幾下個子宮分分鐘爆開,到時母子都可能不保!!都係第二次開刀jar,問你驚未? 我真係好擔除子淇再生又開刀真係好危險!!唉~無計!而家太多名星去開刀,攪到D人覺得開刀係比高尚,比較高級!! 你問我,我幾時都話順產好架啦!!

Natto最近都算非常合作,食野有進步! 只係訓覺要人tum下先肯o訓! Natto爸爸亦係一個好幫手,響屋企我雖然未至於好似以前o甘做女皇,但都唔駛做女傭,都算係o甘架啦!!嘻~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()