JBwAwwGVN8dks.2iw4Paew

唔好誤會﹐隻Hello Kitty唔係Natto的

vBgkmIM4Sqoo2YZgdYcuTQ

學"蘭"中

EqYKiHfe.cHvr79302M5gw

男仔都係好鍾意波波

Djhtg8ATch5yPZI66KF5zg


小呀姨畢業啦~~(Natto:關我咩事wor~~!!)

lnN3WFJHX_KbGMZC7SuzMA  


7年前﹐BB就係響呢樹畢業!!7年後已經多左隻仔^__^

 

 

潛水一排﹐終於蒲頭啦!!

我努力地用一個禮拜攪掂自己同Natto o既時差﹐成功左!!不過小妹畢業﹐全家黎觀禮﹐玩左成個禮拜﹐剛剛送走佢地!屋企笠笠亂﹐又有排執! 加上最近事情比較多﹐身體不適﹐比較累,真係無咩時間上網!!(電腦又死埋!!!!!)

Natto非常安好!! 自從香港返黎之後﹐食野大進步!!而家咩都肯食﹐仲好鍾意食大人食o既野!! 仍然未識爬﹐非常懶!!出左三隻半牙仔啦!!遲下再詳細Update佢o既成長進度!

我o既遊記。。。。等我攪掂屋企會慢慢寫架啦!!信我啦!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()