close

我的媽媽奶生涯,打算響返香港之前完結!!雖然唔捨得,但因為經常受到塞奶o既痛苦,加上我地今次日本旅行無預Natto份,要分開起碼一個禮拜,我都唔知點可以繼續餵媽媽奶,所以而家開始幫Natto介媽媽奶啦!

o 禽晚第一次比Natto飲formula,初初餵佢扭擰左5分鐘都唔肯食,當我正想放棄時Natto居然肯啜wor!!開心死我以為o甘順灘,點知食左 15分鐘,點解D奶好似無郁過架??又無聽到吞嚥聲,原來個衰豬呃我,淨係個咀仔郁但無吞!!!!!!!!攪左一輪,又突然喊哂唔肯食!!

最終45分鐘,兩安士!!!!!!!!

初試FORMULA:大失敗!!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()