close

1


冬菇炆五花腩 食譜參考@ LE CREUSET HK

2


買到算係靚o既五花腩

3


浸冬菇

4


將五花腩切成粒粒



產後小煮

5


三文魚籽伴Carbonara

6


牛油粟米帶子味噌拉麵

7

蒲燒鰻魚飯(鹿兒島產),嚴格黎講,唔係我煮因為鰻魚現成買返黎再加汁燒一燒

8


燒汁帶子

9


煎和牛扒

 

 

 話就上禮拜買左個Le Creuset 新煲仔,比我老公質疑我點解用成舊水美金買個煲,於是乎我上禮拜即時用新煲整左個勁爆膽固醇冬菇炆五花腩用黎塞住佢把口!!嘻~用左一個鐘,D五花腩又滑又淋唔錯唔錯!! 遺憾o既係屋企用哂老抽,所以D色水差少少!!!下次再努力!!

我其實自從陀左Natto之後已經好少下廚啦!以前都會一個禮拜煮三四餐住家菜,而家最多兩三餐,就算整都係快快手整D簡單野!! 有少少對唔住我老公,因為佢娶我之前我成日煮飯過佢,嫁左之後就越煮越少,有少少貨不對辦,哈哈~~

我會盡量煮多D架啦~如果你再錫我多D,鵝我少D!!!嘻~

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()