close

寫左Blog大大話話都有7年!!在Yahoo Blog之前都有用其他sites寫過blog,係黎左Yahoo Blog先無再轉!以前寫Blog係想記低自己當下o既心情,日事,有時睇返D好舊o既Blog文,覺得自己"細個"時唸o既野真係好攪笑!

開Yahoo Blog係做左產房之後,時常見到好多產婦任由無良醫生老點,明明唔駛開刀又比人昆左開,所以想同準媽媽/女生們分享一D我知道o既產科知識,知得多就唔 會生仔時o甘驚,就算比人推入OR都知道點解! 到呢一兩年我個BLOG就記錄左我D人生大事,而家就變左Natto個人網頁...哈~

記 得早年成日睇MAMIMAMA,不過突然有一日消失左,好失落,好似失散左個朋友o甘! 我唸都係因為唔想太公開小朋友既生活,想保護佢地所以就停左!陸陸續續有好多比較多人睇既Blog都私有化,令我唸唸係咪都應該唔開o甘大開中門,咩都 Post出黎或者係咪應該private一部份哩!!?

其實我個Blog又唔係D咩hit Blog,都唔係好多人睇je,但都有好奇想知咩人會睇我個Blog架嘛!!(你地可唔可以話我知點搵到我架)你知網路世界幾大架啦,真係咩人都有! 好彩我地住得遠,萬一有仇家睇到我個Blog都唔可以響我地時常出沒o既地方擺隻蕉皮冼我一穫!!

私有化問題仍在思考中!!!!!

不過我非常開心認識到不同o既Blog友仔,同你地分享我既知識,開心事,傷心事,仲有大時大節o既祝福,多謝你地得閒黎放低幾條腳毛!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    obsiuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()